فهرست

سوالات متداول پنجره دوجداره UPVC

سوالات متداول پنجره UPVC

فهرست مطالب

1 . قیمت پنجره upvc چقدر می باشد؟

 برای محاسبه قیمت پنجره یو پی وی سی با شیشه 2 جداره ، حتما باید ابعاد پنجره ها ، تعداد ، نقشه ها ، نوع شیشه دوجداره و پروفیل مصرفی و… مشخص باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله قیمت پنجره دو جداره مراجعه شود.

2. تعویض پنجره دوجداره با پنجره قدیمی به چه صورت است؟

پنجره های آهنی و آلومینیوم قدیمی بدون نیاز به بنایی ، در یک روز قابلیت تعویض با پنجره های عایق 2 جداره یو پی وی سی را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

 مراجعه شود.

3. پنجره یو پی وی سی لولایی مناسب تر است یا کشویی ؟

پنجره یو پی وی سی لولایی ، ارزان تر و عایق تر از پنجره upvc کشویی می باشد و علاوه بر آن که به غیر از موارد خاص ، پنجره upvc کشویی قابلیت نصب در پروژه های بازسازی را ندارند.

4. نصب پنجره دوجداره upvc چند روز طول می کشد؟

از زمان عقد قرارداد و اندازه گیری دقیق پنجره های upvc ، حدود 2 هفته ( با توجه به تعداد پنجره های پروژه ) زمان می برد تا پنجره و شیشه ساخته شودند . بعد از ساخته شدن یک روزه نصب می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله روش نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی مراجعه شود.

5.بعد از نصب پنجره دوجداره صدا و سرما وارد ساختمان می شود آیا طبیعی است؟

پنجره دوجداره upvc در صورتیکه به صورت استاندارد ساخته و نصب شود ، حدود 60 تا 70 درصد در مقابل صدا و سرما و گرما و در مقابل آب باران و گردو غبار عایق می باشد. در واقع بعد از نصب پنجره upvc سروصدا و عبور سرما و گرما صفر نمی شود ، اما به صورت محسوس و قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

6. آیا رنگ پروفیل بر اثر مرور زمان تغییر می کند؟

شرکت پنجره آفتاب ، از پروفیل های استاندارد upvc ، مناسب با اقلیم سخت ، بهره گیری می نماید و تمام پروفیل ها به مدت 15 سال ضمانت در برابر تغییر رنگ و فرم می باشند

7. آیا پنجره دوجداره upvc با هر شرایط آب و هوایی سازگار است ؟

بله پنجره های upvc  را می توان برای تمام مناطق آب و هوایی در ایران استفاده نمود.

8. پنجره دوجداره یو پی وی سی گرانتر است یا آهنی و آلومینیوم؟

پنجره upvc جنس خوب ، حدود 20 – 30 درصد گرانتر از پنجره آهن و آلومینیوم معمولی می باشد ولی قیمت آلومینیوم جنس خوب ( مانند ترمال بریک ) حدود 2 برابر پنجره upvc می باشد.

9. آیا می شود روی این پنجره ها  توری نصب کرد؟

بله بر روی تمام درب و پنجره های upvc می توان توری ثابت و متحرک نصب نمود.

10 . درب یو پی وی سی برای درب ورودی قابل استفاده است؟

معمولا درب upvc برای ورودی بالکن ها ، ورودی خانه های ویلایی به صورت دو لنگه کاربرد دارد ، همچنین برای سرویس ها و حمام می توان از این نوع درب استفاده نمود. برای ورودی آپارتمان ها بهتر است از درب ضد سرقت و درب های داخلی استفاده نمود.

11 . آیا می توان پنجره دوجداره را رنگ کرد؟

بله ، پنجره های 2 جداره را می توان طبق کالیت رنگ رال آلمان ، هم از نمای داخلی و هم  از نمای بیرونی رنگ آمیری کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله قابلیت رنگ آمیزی پنجره upvc در رنگ های مختلف مراجعه شود. 

12. یراق آلات مورد استفاده چه مارکی می باشد؟

شرکت پنجره آفتاب از مارک های معتبر یراق آلات ترک مانند آکادو (Accado) ، اندو (Endow) ، وی اچ اس (VHS) و فورنکس (Fornax) استفاده می نماید.

13. استحکام پنجره دوجداره به چه صورت است؟

پنجره های یو پی وی سی ابتدا در 4 جهت به فریم انتظار پیچ  می شود و همچنین از 2 طرف داخل و بیرون پن چسب و فوم تزریق می شود و در مرحله ی بعدی شیشه های 2 جداره نصب می گردد. 

14. آیا بنّا هم می تواند پنجره های دوجداره را نصب کند؟

پنجره دوجداره upvc حتما باید توسط اکیپ نصب متخصص در این زمینه نصب گردد، چنانچه نصب توسط خریدار صورت گیرد، تمام ضمانت ها و خدمات پس از فروش شرکت ملغی می گردد.

15. پنجره دوجداره یو پی وی سی را می توان کشویی ساخت ؟

بله ، پنجره upvc را می توان در صورت نیاز ، کشویی ساخت . شرکت پنجره آفتاب برای تولید درب و پنجره های کشویی از پروفیل جفت ریل ویستابست Vista best و هافمن Hofmann ، استفاده می نماید.

16. آیا داخل شیشه ها گاز آرگون تزریق می شود؟

گاز آرگون معمولا کلمه تبلیغاتی می باشد، و تاثیری در عایق بندی شیشه دوجداره ندارد و امکان راستی آزمایی هم در این زمینه وجود ندارد. استاندارد مرکز تحقیقات ساختمان در زمینه تولید شیشه وجداره نیز بر مبنای لایه هوا می باشد. اما اگر مشتری در خواست نماید با اختلاف هزینه متر مربعی 2000 تومان داخل شیشه ها گاز آرگون تزریق می شود.

17. اندازه گالوانیزه پروفیل upvc چقدر است ؟

ضخامت گالوانیزه برای پروفیل کنت وین (kent win) ، یک میلی متر ، فربد ، وینتک و هافمن  1/25 میلی متر و ویستابست 1/5 میلی متر است.

18. هزینه نصب پنجره دوجداره چقدر است ؟

10 درصد از کل فاکتور ( جمع کل پروفیل یو پی وی سی ، یراق آلات مصرفی ، شیشه دوجداره و…) هزینه نصب می باشد.

19 . آیا پروفیل بازسازی پروفیل خاصی است؟

شرکت پنجره آفتاب از پروفیل های upvc مخصوص  لبه دار ، برای پروژه های تعویضی استفاده می نماید، که تا 3/5 سانتیمتر بر روی آهن و یا آلومینیوم را پوشش می دهد.(70 تا 100 درصد چارچوب قدیمی پوشانده می شود.) جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله تعویض پنجره آهنی یا آلومینیوم قدیمی با پنجره دوجداره upvc مراجعه کنید.

20 . پنجره یو پی وی سی گرانتر است یا کشویی؟             

پنجره upvc کشویی حدوداً 30 درصد گرانتر از پنجره های لولایی می باشد.

21.آیا آب  و رطوبت به داخل پنجره ها نفوذ می کند؟

پنجره دوجداره یو پی وی سی مانع 100 درصد آب باران و گردوخاک می باشد.

22.آیا حتماً داخل پروفیل upvc باید از ورق گالوانیزه استفاده کرد؟

بله ، حتی اگر طول پروفیل یو پی وی سی ،20 سانتی متر باشد ، حتما بایداز گالوانیزه ، داخل آن استفاده کرد.

23. در پروژه های بازسازی پنجره قدیمی با پنجره جدید upvc ، آیا می توان طرح و رنگ پنجره ها متفاوت با پنجره های بقیه طبقات باشد؟

از لحاظ قوانین و مقررات سازمان سیماف منظر و فضای سبز شهرداری ، نیازی نیست که طرح و رنگ پنجره های جدید upvc ، با پنجره های قدیمی منطبق باشد.(از لحاظ قانونی ، نباید عرض و ارتفاع پنجره تغییر کند)

24. آیا شیشه های پنجره های upvc را می توان سکوریت یا لمینت  و ضد گلوله استفاده نمود؟

بله ، شیشه های پنجره های upvc را می توان سکوریت یا لمینت  و ضد گلوله نمود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها