فهرست

جدید ترین مدل در های فلزی 2022

در فلزی

در فلزی

هنگامی که قصد دارید وارد ساختمانی بشوید اولین چیزی که در مقابل شما قرار میگیرد درب ورودی ساختمان است، که توجه شما را به سمت خود جلب میکند.درب ورودی رکن اصلی زیبایی هر ساختمانی است که باید در انتخاب ان نهایت دقت و توجه را داشته باشید چرا که همانطور که در اول مقاله به ان اشاره کردیم درب ورودی از مهم‌ترین ابزارهایی معماری داخلی است که می‌تواند بر روی شیک بودن و زیبایی فضا تاثیرگذار باشد.درب ورودی ساختمان انواع مختلفی دارد و می توان با توجه به جنس درب، سلیقه، کاربرد و… درب موردنظر و مناسب ساختمان خود را انتخاب کنید.

درب فلزی پارکنیگ٫درب مدل جدید٫درب فلزی کد 2611‌٬درب مدرن٬ درب شیک

 

باید بدانید که درب های  فلزی در طرح ها و ابعاد متنوعی تولید می شوند که هر کدام شان مناسب محیطی با شرایط خاص است وهمچنین به سلیقه کارفرما نیز بستگی دارد.

 

درب فلزی پارکینگ کد 2226

 

دو نکته مهم که در انتخاب مدل درب  ورودی قابل ذکر است :

۱- درفلزی پارکینگ و حیاط را بر اساس سبک نمای ساختمان انتخاب کنید. برای مثال برای نمای مدرن ، درب مدرن و برای نمای کلاسیک ، درب کلاسیک انتخاب کنید .در فلزی

۲- امنیت درب ها را جزء ملاک های طراحی و خرید قرار دهید.

 

مدل جدید درب فلزی،مدل درب 2022در اهنی

درب ورودی ساختمان انواع مختلفی دارد که هر کدام داری ویژگی های متفاوتی هستند. درهنگام خرید باید به تمام ویژگی آن ها از جنس درب گرفته تا نوع باز و بسته شدن توجه کنید تا درب مناسبی با توجه به نیازتان خریداری کنید. مهم ترین ویژگی که درب حیاط باید داشته باشد کیفیت و استحکام بالای آن می باشد. درفلزی

 

درب ورودی دولنگه لولایی:

در محل ورود ماشین به ساختمان نصب میگردد. این درب بسته به ساختمان که جنوبی یا شمالی باشد تفاوت هایی دارد، ولی اصل و اساس هر دو به یک صورت می باشد.در فلزی

ویژگی های درب آهنی و عوامل مؤثر در قیمت این درب های فلزی

به طور معمول درب از جنس آهن بسیار مقاوم تر از درب های دیگر مثل درب های چوبی و غیره می باشد. به همین دلیل می تواند گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب شما باشد. با انتخاب این جنس از درب ها به راحتی به اولین هدف یعنی حفظ حداکثری امنیت می رسیم.

از مزایای دیگر آن به طول عمر بالای آن نسبت به درب های چوبی و… می توان اشاره نمود. شما با یک بار پرداخت قیمت می توانید تا مدت ها از این درب ها استفاده نمایید. خالی از لطف نیست که از دیگر ویژگی های مثال زدنید درب فلزی مثل قابلیت بالای رنگ پذیری بالای آن اشاره کنیم.

بر اساس این ویژگی می توانید رنگ دل‌خواه و متناسب با نمای ساختمان خود را سفارش دهید. همچنین با وجود رنگ پودری الکترواستاتیک (در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.) دیگر نگران زنگ زدگی درب در مناطقی با رطوبت بالا نباشید.

انتخاب درب مناسب باید با آگاهی تمام صورت بگیرد، بهتر است تمام مطالعات را به طور دقیق قبل از هر اقدامی انجام دهید. در ادامه درمورد انواع درب و قیمت آن ها صحبت کرده ایم و می توانید برای راهنمایی دقیق تر از نیروهای متخصص ما مشاوره بگیرید.

 

درب پارکینگ فرفورژه کد 2241

قبل از هرگونه رنگ آمیزی آن به ترکیب “رنگ نمای ساختمان” خود توجه کنید و در نهایت رنگی را انتخاب کنید که با نمای ساختمان شما ، همخوانی داشته باشد . استفاده بیش از ۲ رنگ در رنگ آمیزی، پیشنهاد نمی شود . همچنین بهترین فصل برای رنگ آمیزی درب ، فصل تابستان و یا روزهایی است که هوا ، گرم و بدون گرد و خاک است!

 

برای تماشای درب های مدرن و بروز 2023 روی تصویر بزنید

درب مدرن درب ورودی درب ورودی مدرن درب اهنی درب لوکس درب شیک جدیدترین درب بروز ترین درب درب ساختمان درب دولگه درب نفر رو درب فلزی مدرن درب مدرن فلزی درب کیافلز درب کیافلز درب فلزی کیافلز درب ورودی مدرن درب مدرن ورودی درب شیک شیکترین درب های فلزی درب های لوکس اهنی درب پارکینگ مدرن درب مدرن پارکینگ
کیافلز
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها