فهرست

پنجره دوجداره در اصفهان

پنجره دو جداره یا double glazed window به معنی پنجره ای است که دو شیشه دارد. بین آنها یک فضای خالی با هوا یا گاز قرار دارد. شیشه های دو جداره بیشتر به عنوان یک سیستم عایق حرارتی برای کم کردن حرارت و صدا از داخل به بیرون و بالعکس در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دریافت قیمت پنجره دوجداره از کیاوین می توانید با بخش فروش تماس حاصل بفرمایید و یا در واتساپ ابعاد خود را ارسال کنید. برای شما طرح و قیمت پنجره دو جداره ارسال کنیم. در ادامه قیمت پنجره دو جداره با طرح ها و ابعاد پرمصرف ، بصورت لیست قیمت ارائه می گردد.

پنجره آلومینیومی بهتر است یا پنجره UPVC ؟

در صورتی که قصد استفاده از پنجره های دو جداره یا سه جداره برای ساختمان خود دارید ؛ قطعا میبینید بحث هایی سر دوراهی انتخاب پنجره آلومینیومی یا UPVC است. در این مقاله ما سعی میکنیم به همه جوانب هر دو نوع پنجره بپردازیم تا بتوانیم در انتخاب درست شما را راهنمایی کنیم.

دوام پنجره های آلومینیومی در برابر پنجره های UPVC

UPVC ( پلی وینیل کلراید بدون پلاستیک ) از دهه ۱۹۸۰ تا امروز یک انتخاب محبوب برای قاب های پنجره بوده است. این فریم ها می توانند طی سالها ، بسیار کندتر از پنجره های چوبی و آهنی ، تخریب شوند ولی قابل مقایسه با کیفیت و دوام پنجره های آلومینیومی می باشد.

آلومینیوم یک فلز بسیار بادوام و مقاوم در برابر پوسیدگی است. به این معنی که طول عمر طولانی دارد و کمتر نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. پنجره های آلومینیومی با کیفیت بالا به آسانی می توانند بیشتر از ۴۵ سال دوام بیاورند. برخلاف سایر فلزات ، آلومینیوم زنگ نخواهد زد ، بنابراین دیگر نیاز نیست نگران قاب های پنجره خود باشید.

راندمان انرژی پنجره آلومینیومی در برابر پنجره های UPVC

پنجره آلومینیومی بهتر است یا پنجره UPVC ؟

UPVC همیشه گزینه مناسبی برای عایق حرارتی در پنجره های دو یا سه جداره است .

آلومینیوم یک ماده بسیار رسانا است، به این معنی که گرما می تواند به آسانی از آن عبور کند. امروزه از تیغه های پلی آمید و عایق های حرارتی بالا در سیستم های درب و پنجره های آلومینیومی استفاده میگردد که از انتقال بیش از حد گرما و سرما جلوگیری می کند.

در نهایت ، سطح راندمان حرارتی ارائه شده توسط هر دو پنجره آلومینیومی و پنجره UPVC متغیر است و به کیفیت مواد و فرآیندهای تولیدی مورد استفاده پایین می آید. پنجره های دو جداره آلومینیومی می توانند به اندازه پنجره دوجداره UPVC کارآمد باشند. هر دو نوع پنجره قادر به ارائه رتبه های A++ هستند.

برای مشاهده پنجره های کشویی کلیک کنید.

پنجره دوجداره در خوانسار

امنیت پنجره های UPVC و پنجره های آلومینیوم

هر دو پنجره های آلومینیومی و UPVC بسیار مقاوم  هستند ، و امنیت قابل توجهی نسبت به پنجره های چوبی دارند. در صورت تخریب در معرض ورود اجباری قرار نخواهند گرفت. نیاز به ذکر است که سطح امنیت یک پنجره علاوه بر استحکام فریم ها به کیفیت یرآق آلات و قفل های نصب شده به پنجره نیز بستگی دارد.

مهم نیست که آلومینیوم یا UPVC را انتخاب کنید. در صورتی که قفل های بادوام، مدرن و چند منظوره انتخاب کنید، می توانید از امنیت پنجره خود اطمینان حاصل نمایید.

تفاوت عایق صوتی بین UPVC و آلومینیوم

پنجره UPVC و پنجره آلومینیومی ترمال بریک هردو عایق صوتی خوبی هستند.

شایان ذکر است که بخش زیادی از عایق صوتی از خود لعاب ناشی می شود و نه فقط قاب. تفاوت عایق صوتی بین پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی به اندازه ای ناچیز است که این امر نمی تواند عامل بزرگی در انتخاب بین آنها شود.

تفاوت های ظاهری بین پنجره های آلومینیومی و UPVC

یکی از دلایل بیشتر بودن محبوبیت پنجره های آلومینیومی در سال های گذشته ، براق بودن سطح آنهاست. قاب های پنجره های آلومینیومی می توانند بسیار باریک تر از UPVC باشند ، که به آنها ظاهری تمیز و ظریف می بخشد و به همین دلیل برای خانه های مدرن از محبوبیت بالایی برخوردار است.

پنجره های آلومینیومی به دلیل استحکام بالای فلز آلومینیوم، میتوانند فریم های باریکتر و ظریفتری داشته باشند. پنجره با فریم آلومینیوم باریکتر و نمای شیشه بیشتر ، ظاهر شگفت انگیزی به ساختمان میدهد و همچنین چشم انداز پنجره را بیشتر و بهتر میکند.

همچنین شایان ذکر است که علی رغم قاب های باریک آنها ، آلومینیوم به اندازه کافی محکم است و میتواند صفحات بزرگی از شیشه را در خود جای دهد. این بدان معناست که منظره بهتر و نور طبیعی تری قادر به ورود به خانه شما هستند.

از طرفی آلومینیوم به راحتی شکل میگیرد و به همین دلیل بهترین فلز برای طراحی مدرن ساختمان است. اگر به دنبال نمای ساختمان خاص و یونیک هستید، پنجره های آلومینیومی بهترین گزینه هستند. آلومینیوم بسیار انعطاف پذیر است و میتواند تنوع رنگی بسیاری داشته باشد.

شرکت ما تولید کننده انواع درب فلزی و دوجداره در اصفهان و کل کشور است برای مشاهده سایت روی آن کلیک کنید.