فهرست
فهرست مطالب

درب فرفورژه

درب فرفورژه یکی از درب هایی است که امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته و جزء درب های لوکس و مدرن در ایران و کشورهای اروپایی هم می باشد.
در طراحی درب های فرفورژه از آهن و فولاد فشرده استفاده میکنند تا بتوانند طراحی دلخواه را روی آن پیاده سازی کنند.
یکی از خوبی های درب های فرفورژه نسبت به درب های چوبی این است که نیاز به تعویض متداوم آن نیست و سالیان سال برای شما کار میکند و یک ویژگی خوبی که دارد این است که با طرح و مدل دلخواه شما طراحی و ساخته میشود.
در کل درب های فرفورژه به دو دسته فرفورژه مدرن و درب فرفورژه کلاسیک تقسیم میشود که در ادامه به آنها میپردازیم.

درب های فرفورژه

درب ها که به دو دسته چوبی و فلزی تقسیم میشوند بنا به سلیقه خریدار و سازنده و مقدار زیبایی و ایمنی که مد نظر شما هست ساخته میشود. در این دوران و شرایط امروزی کشور بیشتر افراد از درب های لوکس دیدن میکنند و لذت میبرند و در عین حال از امنیت و ایمنی برخوردار هستند که آنها را بسیار زیباتر کرده به همین دلیل سازندگان بیشتر سعی میکنند از فرفورژه برای ساخت درب های ورودی و پارگینک استفاده کنند. درب های فرفورژه دارای انواع متفاوت در طرح های مختلف زیادی از مدل های کلاسیک و سبک قدیم گرفته تا مدل های امروزی مدرن و ساده موجود است که همه این طرح ها بستگی به نوع، سلیقه و همین طور نوع کاربرد این درب ها برای شما دارد.
درب پارکینگ فلزی کد 3367
در دهه اخیردستگاهایی تولید شده که پیشرفته هستند و حتی طرح هایی با ظریف کاری و خیره کننده را از ساده ترین نوع تا یک درب پر از تزئین و زرق و برق با توجه به سلیقه شما ساخته و به شما ارائه داده میشود. مراحل ساخت درب فرفورژه: اول از همه ناظر و سازنده باید از محل نصب دیدن کنند و اندازه گیری های لازم برای ساخت این درب ها را که یکی از مهمترین مراحل است انجام دهند. بعد از انجام اندازه گیری ها، طراح با مشورت با مشتری و معیارهای خواسته شده مشتری و تخصصی خودش شروع به طراحی درب کرده و بعد از تمام شدن طراحی سازنده شروع به ساخت میکند. طراحی اگر به صورت ساده و مدرن باشد مراحل ساخت ساده تری دارد و مدت زمان کمتری برای ساخت صرف میشود اما برخی طرح ها که ظرافت و اشکال مختلف دارا هستند لزوما به دقت و مدت زمان بیشتری برای ساخت نیاز دارند و این کار با استفاده از خدمات برش لیزر صورت میگیرد.

طراحی درب فرفورژه از نظر تخصصی به چند دسته ی کلی تقسیم می شود:

  • درب پارکینگ: درب فرفورژه پارکینگ ، درب فرفورژه ورودی ساختمان
  • درب نفر رو: درب فرفورژه نفر رو ، درب فرفورژه ورودی ساختمان
  • درب حیاط: درب فرفورژه حیاط ، درب خانه فرفورژه ، درب نفر رو فرفورژه
  • درب لابی: درب فرفورژه لابی ساختمان ، درب فرفورژه لاکچری ،درب فرفورژه شیشه ای لابی
درب های فرفورژه کلاسیک

 از درب های فرفوژه کلاسیک بیشتر برای درب ویلا، درب باغ، درب حیاط و فضاهای سبز استفاده می شود و در بعضی موارد برای ساخت این نوع درب فولاد و شیشه با هم تلفیق شده و طراحی بسیار منحصر به فردی ارائه می شود  که بسیار زیبا و جذاب و مورد توجه می باشد. در طراحی دیگر درب فرفوژه از فولاد به تنهایی استفاده می شود و با برش لیزری و حکاکی های لیزری که بر روی آن انجام میگیرد زیبایی درب را دو چندان می کند که این نوع درب مخصوص افراد ساده پسند می باشد.

درب های فرفورژه مدرن

درب های فرفورژه مدرن را میتوان یکی از درب های مدرن فلزی در ایران و جهان دانست. ترکیب هنر سنتی چلنگری با تکنولوژی روز برشکاری ، ترکیب آهن و چدن ، ترکیب رنگها در پتینه کاری ، ترکیب زیبایی فرفورژه  و استحکام آهن از بهترین ترکیب های این درب است.مهمترین ویژگی این درب ها مقاومت آن در برابر ضربه و همچنین سارقین می باشد. میتوان گفت گل سرسبد تمام انواع دربها از لحاظ زیبایی این درب محصوب میشود.

تولید درب فرفورژه

تولید درب فرفورژه علاوه بر داشتن سلیقه و تلفیق هنر به وسایل و ادوات خاصی هم نیاز دارد. در تولید درب فرفورژه به  داشتن طرحی زیبا نیاز است تا بتوان با آن درب زیبا را طراحی و تولید کرد. میتوان با استفاده از تنوع بسیار بالا از قطعات و درب های طراحی شده، بهترین و نزدیکترین گزینه را به نمای ساختمان انتخاب کرد. برای تولید و ساخت درب فرفورژه  همانند مراحل ساخت سایر درب های فلزی ابتدا چهار چوب و سپس کلاف کار ساخته میشود. آهنگران با توجه به قطعاتی که در دسترس دارند باید چهار چوب خود را بسازند و همین مورد باعث تغییر در طرح اصلی می شود. بدین معنی که بر حسب سایز های موجود میتوانند چهار چوب را بگیرند. به این نوع از درب، درب فرفورژه بازاری یا درب فرفورژه ارزان گفته میشود.

مراحل ساخت درب فرفورژه

گروه های تولید کننده صنعتی ساخت و تولید درب فرفورژه کاملا معمولی است، به این صورت که ابتدا چهار چوب بدون هیچ مشکلی بر حسب اندازه خریدار ساخته میشود و سپس قطعات با توجه به سایز درب طبق نمونه اصلی داخل چهار چوب چیده و جوشکاری میشود. کارخانه های تولید کننده درب فرفورژه با توجه به در اختیار داشتن تجهیزات و دستگاه ها و کوره های مخصوص حالت دهنده فرفورژه قادر هستند که برحسب نیاز بدون هیچ گونه تغییری در درب فرفورژه و طرح اصلی، قطعات را ساخته و در محل و طبق نقشه اصلی جا گذاری می‌کنند. این نوع از ساخت درب فرفورژه شکوه و عظمت را در ساختمان تداعی میکند و بیشتر درب های عظیم همانند درب ویلاها، پارکینگ های عمومی و مکان های بزرگ استفاده می شود. بعد از تمام شدن مراحل جاگذاری  و نصب قطعات فرفورژه نوبت به جوشکاری و چسباندن گلها و قطعات انتخابی که در مرحله ی طراحی صورت گرفته است، بر روی طرح اصلی توسط دستگاهای مخصوص صورت میگیرد.
سپس نوبت رنگ کاری درب میشود اپتدا باید کل سطح درب با مواد مخصوص چربی زدایی شود و هیچ گونه چربی روی در باقی نماند بعد از اینکار و درزگیری بین پروفیل ها درب برای پاشیدن پودر رنگ داخل کوره قرار میگیرد و پس از خشک شدن رنگ شروع به پتینه کاری درب فرفورژه کرده و بعد از رسیدن به طرح مورد نظر و کنترل کیفیت درب بسته بندی و آماده ارسال میشود.

تعویض درب چوبی کیافلز تعویض درب تعویض درب ساختمان تعویض در چوبی تعویض در چوبی ساختمان قیمت درب چوبی تعویض درب چوبی با فلزی بازسازی درب چوبی بازسازی در ساختمان خرید درب ساختمان خرید درب فلزی خرید درب اهنی تعویض درب اچوبی با درب اهنی تعویض در چوبی با در اهنی تعویض در چوبی قدیمی تعویض درب ساختمان تعویض درب قدیمی ساختمان تعویض درب چوبی قدیمی ساختمان درب کیافلز درب ورودی چوبی درب ورودی فلزی

تعویض درب های چوبی

در بعضی از ساختمان ها به دلیل طاهری خاص از درب های چوبی به عنوان درب ورودی استفاده میشود 

هرچند درب ورودی چوبی زیبایی خاصی دارد اما کیفیت لازم را برای در ساختمان و در پارکینگ ندارد 

چرا که جنس این در ها از چوب بوده و خوب لزوما مقاومت لازم را در برابر شرایط مختلف ماننده باد – باران – برف و … ندارد 

و بعد از مدتی از بین میروند 

به همین دلیل تعویض درب های  چوبی یکی از مهمترین مسائلی است که برای ساکنین ساختمان وجود خواهد داشت 

حال باید توجه کرد که این درب اهنی باید همان زیبایی درب چوبی را داشته باشد و مقاومت و استحکام اهن .

درب کیافلز درب اهنی درب درب فلزی در فلزی در اهنی در فرفورژه کیافلز درب فرفورژه درب فرفورژه اهنی درب طرح چوب در طرح چوب درب اهنی طرح چوب در اهنی طرج چوب در فلزی طرح چوب درب فلزی طح چوب درب فرفورژه طرح چوب در فرفورژه طرح چوب فرفورژه طرح چوب درب فرفورژه در تهران قیمت درب فرفورژه خرید درب فرفورژه انواع مدل فرفورژه

خرید درب فلزی 

برای تعویض پنجره و خرید درب فلزی با ما تماس بگیرید 

021-56775003    021-56775006

 

تعویض درب چوبی قدیمی شما با درب فلزی طرح چوب با کمترین قیمت در کوتاه ترین زمان 

درب کیافلز درب اهنی درب درب فلزی در فلزی در اهنی در فرفورژه کیافلز درب فرفورژه درب فرفورژه اهنی درب طرح چوب در طرح چوب درب اهنی طرح چوب در اهنی طرج چوب در فلزی طرح چوب درب فلزی طح چوب درب فرفورژه طرح چوب در فرفورژه طرح چوب فرفورژه طرح چوب درب فرفورژه در تهران قیمت درب فرفورژه خرید درب فرفورژه انواع مدل فرفورژه